Blog > Komentarze do wpisu
ŁOSOŚ SMAŻONY
ŁOSOŚ SMAŻONY

Łosoś – ryba (ale nie tylko ta), to niezastąpione źródło kwasów omega-3. Ryby dostarczają niezbędnych w naszej diecie wielu nienasyconych kwasów tłuszczowych omega – 3, które są bezcenne dla zdrowia. Kwasy te normalizują tzw. wskaźniki lipidowe krwi, a tym samym ułatwiają odchudzanie! Wpływają na obniżenie ciśnienia krwi, działają przeciwzakrzepowo i, jako jako jedyny składnik diety, powodują wzrost dobrego cholesterolu. Kwasy omega – 3 łagodzą skutki depresji, co nie jest bez znaczenia o tej właśnie porze. Po takim mądrym wstępie nie pozostaje mi nic innego jak tylko zachęcić do przygotowania pysznego dania z łososia.

składniki:

  1. filet z łososia (choć niekoniecznie, jak ktoś lubi dzwonki, nie ma przeszkód)
  2. przyprawa do ryb (proponuję cytrynową)
  3. pieprz
  4. bazylia
  5. olej
  6. mąka

Filecika pokroić na odpowiednie porcje, umyć, natrzeć przyprawami (jeżeli ktoś lubi sól i koniecznie musi, to może ją użyć) i odstawić do lodówki na ok 1 godzinkę, po czym leciutko obtoczyć w mące i smażyć na rozgrzanym oleju, zrumienić. Proponuje przygotować surówkę, ale niekoniecznie z kapusty. Nie jestem tradycjonalistką i surówki z tego  warzywa nie są u mnie zarezerwowane właśnie do tego dania. . Przecież je można jeść zupełnie z czym innym :)
Smacznego:)



Helo, w końcu po paru miesiącach zmobilizowałam się do inauguracji swojego bloga. Będę tu publikować przepisy kulinarne, przetestowane przeze mnie, które trafiają w moje ręce w różny sposób. ale nie tylko. Na pewno będzie można tu znaleźć wpis o ciekawym filmie, co nie znaczy, że kiczowaty film pozostawię w spokoju;)
niedziela, 02 listopada 2008, zjedz_mnie

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
2008/11/03 08:08:35
To musi być dobre ;]
-
2008/11/03 22:30:39
Bagienny, zapewniam - jest:)
-
2010/02/04 19:30:22
Przepyszne :))
-
2010/02/05 12:21:47
InterX:
O, widzę, że wiesz co dobre ;]
-
Gość: , ip-78-30-118-51.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
2010/10/16 15:30:58
Generalnie do ryb których spożycie rozrzedza krew stosuje się warzywa z witaminą K, która zwiększa krzepliwość krwi tzn.: kapustę, brokuły, szpinak itd




Durszlak.pl



Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi Top Blogi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...